Allah sayangkan Kita



Assalammualaikum
Pagi tadi bgn,ingat hari ini hari sabtu..eheh..silap hari Khamis la
almaklumklah semalam Melaka ambil cuti awal Ramadhan
so,berangan la konon nak cuti sampai jumaat
(mimpi ko yaty..=P)
pepagi yang mulia ini tak mo emo2
lukisan atas tu da beritahu segala2nya
now,blog ini sedang sakit
ujian bagi yaty
sabar je la
udah report ke blogspot tadi
tengah tunggu reply mereka
harap2 dapat settle cepat la
k la,
whatever pun,pada korang semua
ingat pesanan lukisan diatas
semoga sama2 mendapat kemanisan iman yang sebenar
InsyaAllah..^__^


P/s : lukisan ke 3 from yaty

Coretan IOG : kadang2 org tak dapat detect yaty sedih or gembira kerana sedih itu didalam,gembira itu diluar..>__<


Love Peace Respect


Like or Not , its up to u Share

Love.Peace.Respect


Jazakumullahu Khairan Kathira

2 coret kat sini:

tmukmkd said...

apa yang sakit? rasanya macam biasa je?

Nur Hayaty said...

Tmukmkd : yaty tak leh buka dashboard,baca coment kamu kat mail je,itu sebab yaty kata blog ini sakit.huhu

Muslimah Biasa

 
Copyright©2011-2012. Segala penulisan diatas adalah Hak Milik cahayakehidupan