Lagu Kenangan Masa Kecik-Kecik

 Assalammualaikum...


Masa kecik2 dulu suka nyanyi lagu ni,serius sangat nomu...nomu...nomu...nomu..nomu...lagu ini.Buat persembahan pun nyanyi lagu ini.*kecik-kecik dah berangan nak jadi penyanyi...erk...
Tapi dek kerana sedar diri yang sebenarnya diri ini tiada bakat menyanyi, so pendamkan je la dalam hati...*apa yang ang merepak ni...adeh...


jom kita layan lagu ini




tetiba teringat kat arwah ABAH
huhu....
sarangheo abah
=_=
 bahasa korea

Glosari : Nomu = suka
             sarangheo = sayang/cinta


Coretan IOG : Esok dan lusa ada program...fuh....*budget PM la konon...ekekee






Love Peace Respect Share

Love.Peace.Respect


Jazakumullahu Khairan Kathira

5 coret kat sini:

n4dh!3r4 said...

yaty, nad suka lagu ni jugak.. teringat nostalgia zaman kanak2.. kena koir lagu ni masa darjah 3 sempena hari kanak-kanak kat sekolah..huhu

LiFe KaMi said...

alamak lagu masa muda2 dulu(mcm da tua je)
memang kisah silam ni..hehe
kalau karaoke lagu ni mesti tak cukup napas..huhu

nas said...

suka la lagu nie walaupu time kecik2 xdibesarkan dgn lagu tue....best lagu2 aris ariwatan...
hehhehee..sape ek budak tue?


latest entri:

apabila karya photoshop serba tak menjadi!

F.I.C.K.R.Y said...

Uihss.... Fikk suke suke suke sangat lagu nik pasai starting dier ader bunyik baby comey hahahaa...



Jom terjah entry ni :

Salji di bumi Beijing

HaNTwO said...

lagu wajib ni masa kecik..sesape dak2 yang lahir tahun 80-an x tau lagu ni memang hampeh la..

Muslimah Biasa

 
Copyright©2011-2012. Segala penulisan diatas adalah Hak Milik cahayakehidupan