Kisah Aku Jumpa Puan Ailyl Rozanna Dekat Majlis Perkahwinan Dia

Assalammualaikum Readers,

Firstly i nak minta maaf kat ailyl dan rakan-rakan blogger kerana lambat post entry ini, YES again tenet buat hal, tadi orang TM baru datang uma memperbetulkan apa yang tak betul..grrr..*marah kat TM..

Tak payah nak bebel panjang jom layan gambar dibawah ni ha..


pengantin yang malu-malu miaw atas pelamin
*time ni i pun berangan naik pelamin dengan si dia
opsss dah ada ke??? tetttt


comel kan mereka?
alololo ase nak cubit2 je pipi ailyl tu..hehe


Reaksi pelbagai dari mereka
*erk..ayat tak boleh blah


dari kiri : Liyana Lunia depan : Zana Zingaa Lassie

*napa tak pandang camera,sebab dorang mana kenal kawan saya...hukhuk


inilah yang temankan aku hari tu , actually kat situ kampung dia,so agak senang juga lah nak cari
*berlagak dowhhh..keh3
nama dia Suhana (kawan sekolah aku dulu)
dah berpunya...haha siap mention...sorry su sayang..=P


kejadian pada hari itu :

@Aku tegur  Nurain and perkenalkan nama aku,oh no dia kenal kot aku sebab dia kata nampak nama aku kat wall ailyl.
@Nurain kenalkan aku dengan Liyana Lunia , Zana Zingaa dan  Lassie ni.
@ Masa pengantin potong cake aku dah berangkat pulang ke Melaka..=.=

Aku rasa terharu sebab ailyl kenal aku, masa dia nak duduk atas pelamin dia pandang aku and senyum, aku ingatkan dia senyum pada semua orang, rupa-rupanya time aku jumpa and tanya dia kenal tak aku,dia kata dia kenal and cakap terima kasih  sudi datang...*rasa nak pengsan je nasib baik tak jadi ...ekekekek

Ohye tak boleh lupa sampai bila-bila tentang aku punya geografi A cakap kat dak suhana ni  yang Tangkak tu kat Negeri Sembilan, pastu tak boleh blah aku kata nak menyusur masuk ke Tol Simpang Ampat masa balik . Padahal masa pergi dia dah kata Tangkak kat Johor bukan kat Negeri Sembilan, aku punyalah degil asyik nak bertelagah je dengan dia pastu method yang aku guna

"Tangkak, Johor
Tangkak,Negeri Sembilan
haa ok sebut Tangkak Johor lagi best dari Tangkak Negeri Sembilan,
maknanya betullah Tangkak kat Johor"

bluekkk...hahaha method tu ok apa...kuikuikui


 P/s : Terima Kasih Ailyl sudi jemput saya.

Selamat Pengantin Baru Puan Ailyl Rozanna dan En Suami, Semoga ikatan perkahwinan ini kekal hingga ke akhirnya.amin

*ehem..ehem...dah buka hadiah saya tak ailyl? *haha siap tanya kat entry ,tanya kat  FB sudah....=P

Coretan IOG : First time datang ke majlis perkahwinan Blogger Popular...wah gitu...hehe

Love.Peace.Respect


Jazakumullahu Khairan Kathira

27 coret kat sini:

emieysandra said...

cantiknyer ailyl rozana kawin. bestyer pi mjlis kwin die..

Liyana Lunia said...

waaa kalau kita sempat borak lama sikit mesti fun kannn :DD

haha selalu bayangkan tangkak dkt dgn JB T_T rupanya atas lagii wuwuw

Cahaya Kehidupan said...

@emieysandra hehe, dia memang comel , macam tengok patung je tau..sama padan macam pinang dibelah dua..ecececeh

Cahaya Kehidupan said...

@Liyana Lunia tu la kan,yela time tu kita baru je kenal,masih malu2,sebab masing2 control ayu..hehehe

nanti datang melaka cakaplah,leh jumpa ,talk2 each other...hehe

atleast awak tau gak ianya kat JB,saya ni ha kata kat negeri sembilan..gagagaga

Far8 budak baik said...

rindu ni hahaha =p
peh peh kenduri kawin lakk...
x ajak..ngahaa
ingt akak kawin tadi...
dy dah kawin..
akak bila lagi??hahaha

Cahaya Kehidupan said...

@Far8 budak baik hamboi2...kemain lagi soklan...nanti kawen akak btau la..haha tetiba..=P

cam tak percaya je ang rindu akak *sambil gosok2 mata..=P

Far8 budak baik said...

x payah x gosok mata sgt..
hahaha..
cehh jawabb gakk
kah3...ngade!!=p

Cahaya Kehidupan said...

@Far8 budak baik hahaha suka ati la nak gosok mata,mata akak bukan mata kamu..keh3..=P

jawab apa? ceciter2...=P

Far8 budak baik said...

jawab yg pasal kawin tu lahh..
sah nyanyuk kak ni..hahaha =p
hantu kak limah betol hihi

p/s entah lahh..komen kat entry org kot..haha

Cahaya Kehidupan said...

@Far8 budak baikoit,tahulah,saja je buat2 tanya...haha..ang tu usop wilcha kan...=P

Unamn said...

bestnya .. una xdpt pergi. actually admire gile kat aily ni.. comel kan dia?

Unknown said...

salam sobat,,,

Anonymous said...

tangkak kat johor. hehe.
sekarang tak tunggu cuti sekolah ada je kenduri kawin.

Cahaya Kehidupan said...

@Hashira Yusoff alolo nak mo sedih..ce senyum2..=]

Cahaya Kehidupan said...

@teddyuna haah memang tomel..sepadan gitu..=]

Cahaya Kehidupan said...

@Budi Illution waalaikummussalam sobat..hehe =]

Cahaya Kehidupan said...

@cikgudenhaha ok find kan i dapat geografi A tima sekolah dulu..keh3..=P

haah,bila2 pun boleh kawen janji ada budget...wah gitu..he3=]

ILA HonEyBuNNy said...

salam ziarah...;-)

cantiknya pelamin diorg..suka2...;-)

Nas said...

selamat pengantin baru buat pasangan tersebut
hehehe.. adeh.. encik suami..
xtau nama dia ker?
keh3
bila lagi yaty nk kawen nih :P

latest entri:

bukan Artis malaysia je yang meniru k-pop..

Cahaya Kehidupan said...

@HonEyBuNNy yup,memang cun..hehe

Cahaya Kehidupan said...

@nas tau nama samaran je,so tak elok plak nak tulis kat situ..hehe

kawen?ok jap nak pikir...gagaga =P

Far8 budak baik said...

akak yg ngade..
x reti nk update ke??
nk sy tolong..hahaaha =p

LiFe KaMi said...

sama cantik sama padan,
semoga mereka kekal keakhir hayat...:)

Mek Onie said...

fuyooooooo,untunglah akak kan,heeee ^_^

Cahaya Kehidupan said...

@Far8 budak baikuit,amboi2...nak tolong sangat ke?diam ar budak banyak cakap.. =P

Cahaya Kehidupan said...

@LiFe KaMi ^_^

Cahaya Kehidupan said...

@meaw owh,untung kenapa plak? =P

Muslimah Biasa

 
Copyright©2011-2012. Segala penulisan diatas adalah Hak Milik cahayakehidupan