Awak....


sumber gambar : FB page Kawanimut

Kenal awak pun tidak, tetapi orang selalu tanya tentang awak , bila saya nak punya "suami", bukan kuasa saya untuk menentukan bila, hanya Allah sahaja yang tahu masa dan ketikanya, sedaya yang boleh , saya cuba memperbaikki diri untuk menjadi penyeri dalam hidup awak , saya sedar ,saya punya banyak kelemahan dan saya mengharapkan Allah hantarkan awak untuk membimbing saya ke Jalan yang di redhai oleh-Nya...

Andai saya tidak bertemu awak di dunia , saya percaya dan yakin , di akhirat nanti pasti ada sesuatu yang Allah sediakan untuk saya dan saya juga yakin apa yang Allah takdirkan untuk saya diDunia ini itulah yang terbaik untuk diri saya =')

Awak , jaga diri , jaga agama , in sya Allah , jika ada jodoh , awak dan saya , kita pasti akan diketemukan oleh Allah SWT (Biiznillah)

Coretan CK : kekadang rasa nak lari jauh dari orang apabila terjahan soal suami dipertanyakan tetapi bila fikir balik,Dunia..ini dunia...sabarlah, sebentar je kat sini, akhirat jua yang abadi...wallahua'lam




Love.Peace.Respect


Jazakumullahu Khairan Kathira

0 coret kat sini:

Muslimah Biasa

 
Copyright©2011-2012. Segala penulisan diatas adalah Hak Milik cahayakehidupan