Setakat Romantik Je Baik Tak Payah

 Assalammualaikum

Hai Readers yang tersayang,


Romatikkah seorang lelaki apabila dia menghadiahkan wanita sejambak bunga??
Cairkah hati wanita hanya kerana sejambak bunga??

Kakak cantik (tiru ayat David Teo dalam cerita I'm Not Single) ,cuba kasi tau wa perempuan mana yang tak suka Lelaki Romantik?? Tipulah kalau mereka kata mereka tak suka. Wa pun suka lelaki romantik.TETAPI see ada BUT tu...(haha pening korang baca ayat ni..memang nak bagi korang pening pun..kehkehkeh) kalau setakat ROMANTIK je baik tak payah.nak tau sebab apa ??

kawan : Ti,kau tau tak aku ni laki romantik
yaty : ye ke??
kawan: kau memang takkan percaya tapi serius aku memang romantik.
yaty: ye lah bang,untung isteri abang dapat abang yang romantik ni kan
(rasa loya plak tekak puji lebih2 ni..isk..)
kawan : Ti ,cam ne ni,budak2 opis semua balik kampung,takkan nak pergi uma kawen pizam sorang2.Tak  macam ni,aku datang ambil kau k,kite pergi sama-sama
yaty:ish tak mahulah ,bukan pizam jemput pun,lagipun buat NAYA je nanti isteri abang bawa parang terjah saya.
kawan: la,takkan lah aku nak beritahu isteri aku,mestilah tak kan..
yaty: isk tadi kata laki Romantik,tapi menipu plak
kawan : Ti ,kau kena faham ,aku memang Romantik tetapi yang lain2 tu tak..kehkehkeh (serius dia memang gelak jahat time ni)


kalaulah aku diberi mandat tadi,nak je aku lastik dia sampai mulut dia berdarah masuk hospitalwadkecemasan. oh tidakkk..kekejaman di situ...YES aku tahu dia bergurau, tetapi kalau dah selalu sangat .....korang rasa itu gurauan ke???hurm entahlah ,aku memang anti orang yang dah kawen...eh..eh..maksud ku orang yang dah kawen tapi mengambil kesempatan ke atas anak-anak dara diluar sana.KESEMPATAN2 tu korang fikirlah sendiri,malas nak ulas lebih lanjut.



MEH sini NAk cakap YATY bukan Perempuan jenis melayan SUAMI orang.So,jangan ngada-ngada nak jual minyak kelapadara ke,minyak selasih ke,minyak pengasih ke...err..yang tu jangan nak guna bomoh plak ye...hukumnya HARAM...sekian....




Attention to para husband : sila jauhi saya...


Ya Allah pertemukanlah aku jodoh yang baik..amin...

 insyaAllah....amin..^__^


 P/s : Kekasih yaty daus demam panas,tadi baru bawa dia pergi klinik,doakan supaya dia cepat sembuh ye..amin..walaupun selalu bertekakbergaduhbertumbuk dengan dia,tapi yaty sayangkan dia...^__^


Coretan IOG : entry ini sekadar pedoman...harap maklum...


Love Peace Respect Share

Love.Peace.Respect


Jazakumullahu Khairan Kathira

2 coret kat sini:

syazwanizrashid said...

erk.saye rase,,saye rase,,saye tak suke lelaki romantik.saye juga tak suke lelaki gentleman.errr.betul..saye tak suke..*setelah fikir banyak-banyak kali.

Cahaya Kehidupan said...

@syazwanizr : hahaha ok2....then kamu memang brutal la ye..ops..jgn marah gurau je ..hehe

Muslimah Biasa

 
Copyright©2011-2012. Segala penulisan diatas adalah Hak Milik cahayakehidupan