Di suatu malam yang sunyi


Mulanya, terasa nak tidur dah , tetapi lepas menghadap laptop, tangan rasa gatal nak menaip, adakah ini cinta? *mukadimah hapa ntah* =_="

Ok..ok...actually saya tak tahu nak update hapa, sebenarnya saya rindukan blog saya , dan saya tak tahu nak luahkan kat mana , so saya taiplah disini , amacam gentle woman tak saya? *sekali lagi apa kena lah saya ni* T_T

Saya tahu , saya percaya ,takkan ada manusia yang bisa hidup dalam keadaan serius sentiasa ,bahkan Rasulullah SAW pun ada bergurau senda dengan sahabat-sahabat Baginda tetapi Rasulullah SAW bergurau dengan benda yang benar belaka,kita? (merujuk diri sendiri dahulu) Allahu..terasa hinanya diri ini untuk bersua muka diakhirat nanti..='(


Sumber Gambar : Facebook

P/s : Jom Amalkan Sunnah-Sunnah Nabi Muhammad SAW 

p/s/s : maaf tajuk itu main letak sahaja even tak ada kena mengena still macam best je nak guna..ok wassalam.

Coretan CK : Sedaya boleh , cubalah untuk beri "kegembiraan" pada orang , in sya Allah , dengan asbab "kegembiraan" mereka , mudah-mudahan Allah redha dengan kita , aamiin...aamiin..yarabbala'lamin.. =')


Love.Peace.Respect


Jazakumullahu Khairan Kathira

0 coret kat sini:

Muslimah Biasa

 
Copyright©2011-2012. Segala penulisan diatas adalah Hak Milik cahayakehidupan