Aku Juga Manusia Biasa

Ehem...ehem....yeay dah masuk tahun 2014,err come on dah nak penghujung 2014 kot,tak payah nak seronok sangatlah...=_="

abaikan mukadimah yang mengundang marah,arghhh....bosannya aku dengan hidup ini *tetiba*.Astaghfirullahal'azim,bawa mengucap,bawa beristighfar k,kau dah kenapa ??


Hidup aku sekarang biasa-biasa jela,macam korang,bangun pagi,mandi,bersiap,solat dan pergi kerja cuma waktu kerja aku awal pagilah,pukul 7.00 pagi,korang waktu tu mesti baru lepas mandi kan?sob..sob..

Kadang-kadang aku terfikir,adakah keputusan aku ini betul?yela dahulu kerja office,masuk pukul 8 pagi pukul 5 petang tepat aku dah boleh balik tapi sekarang??? ok memang tak patut aku question camtu,yela ,aku ke sini pun atas kehendak aku,siapa yang tak nak redha Allah kan?ofcourselah kalau itu tujuan utama,pastinya ujian Nya bertimpa-timpa (hyperbola kata kau) T_T


Apsal aku emo ea?entah,cuma,aku nak beritahu aku pun manusia biasa dan kebiasaanya aku akan suruh orang bersabar dalam masa sama sebenarnya kata-kata itu untuk diri aku sendiri,so,pleaselah jangan terasa sangat,sometimes apa keluar dari mulut aku adalah untuk menasihati diri aku sendiri (biasalah aku ni kan manusia perahsia,mana nak cerita exactly problem kat orang ,tapiii kenapa aku rasa macam dah cerita kat sini??? err)

Oklah,setakat ini sahaja yang mampu aku tulis eh tak taip,even aku rasa awkward sangat,tapi ku gagahi juga,sebab aku suka baca entri-entri aku balik,bukan syok sendiri,tetapi itulah hiburan aku dikala aku sepi selain..oh tak payahlah aku cerita k....=P

no doubt 
credit gmbar : sini


Coretan CK : aku juga manusia biasa 




Love.Peace.Respect


Jazakumullahu Khairan Kathira

0 coret kat sini:

Muslimah Biasa

 
Copyright©2011-2012. Segala penulisan diatas adalah Hak Milik cahayakehidupan