Lama peram Entry, sekali....

 Lama tak bersiaran dekat sini,pejam celik pejam celik dah nak raya, banyak sebenarnya yang mahu diabadikan disini tetapi apakan daya,terlalu busy dengan kerja sehingga "me time" pun  tiada.

Covid da setahun lebih melanda....


Ayat diatas merupakan entry yang diperam lama ( dah la lama, siap tergantung lagi perenggannya,,,👀😂)  ,mungkin ketika itu aku memang nak update blog tetapi tak tau kenapa jadi cenonet camtu, hailah yaty, kenapakah awak semalas begitu. Hatta masa taip ni pun, guna keyboard baru (taklah baru mana, da lama beli tapi jarang guna,sebab now aku da kerja office, so mmg guna dekstop ofis jela, perlu ke terangkan panjang jela gini?) sambung cerita lagi.... tapi asyik typo je, nampak sangat da lama tak menaip.....

Harini 8 Julai 2021 (Khamis), aku ada kerajinan nak menaip, walaupun kadang2 rasa marah asyik tertekan huruf sebelah2 jek ni...nak tunggu rupa bentuk keyboard ni, nanti aku share gambar pada akhir post ni, tungguuuuu,,,,(macam ada orang nak baca entry ni kan....😂)

Sebenarnya ada lagi satu entry lama yang aku simpan draft iaitu detik2 hari aku konvo, kekonon aku nak abadikan kat blog ni, tapi cam aku kata, penyakit M nak menaip tu berleluasa lak , maafkan daku wahai yaty sesungguhnya aku hanyalah manusia biasa...😆

Aku da tiada idea nak menaip, nanti aku cuba update lagi ye...


jap


jap


kata nak tengok


keyboard aku


lek ar


aku nak upload la ni



tunggu



eh mana ni




tarraaaaa






Nota Cahaya Kehidupan : Semoga Virus COVID ini segera lenyap diatas muka bumi ini, aamiin aamiin Ya Rabbal'alamin

Love.Peace.Respect


Jazakumullahu Khairan Kathira

0 coret kat sini:

Muslimah Biasa

 
Copyright©2011-2012. Segala penulisan diatas adalah Hak Milik cahayakehidupan