Rajin



Sebenarnya aku belum siapkan lagi soalan WACC yang Puan bagi tu,tapi aku rajin pulak nak menaip malam ni,sebab entah,bila time aku malas nak update blog,memang betul malas ,tengok entri-entri lepas,mesti aku akan kata awkward nak buat mukadimahlah bla bla bla..,tetapi apabila aku dah rajin ,gini plak jadinya T_T, aku mesti selalu nak update blog even tengah "work load" (rasa macam nak bagi buku lima pada diri sendiri je =_=")

Ok...ok...aku nak pergi buatlah ni,oh ye,nanti ea aku update pasal eh bukan cari pasal ye, ia adalah tentang Lawatan ke Zoo Melaka yang bagi aku sangat memenatkan tapi rasa best la juga sebab aku dapat jumpa kwang soo eh tak Zirafatun zirafah ziraff (ambikk 3 version aku bagi ),sebab aku minta kawan aku tolong snap picture aku pegang kepala Kwang soo Zirafah...hihi

Banyak kejadian tadi, salah satunya...ten..ten...ten...ten...tunggu next entri (tetiba Tedekut nak bagi tahu =p)....k wassalam ,terima kasih sudi baca

Next Entri for this story (InshaAllah)
Sumber Gambar : Sini

P/s: Allahumma solli 'ala Sayyidina Muhammad


Coretan Cahaya Kehidupan : Esok ada kelas, Doakan Perjalanan saya selamat pergi dan selamat pulang..aamiin ...syukran =')

Love.Peace.Respect


Jazakumullahu Khairan Kathira

2 coret kat sini:

irrayyan said...

Belajar rajin-rajin dik. Semoga berjaya. irrayyan.com

Papaglamz said...

Mcam best je.. Nnt dh cerita bg tau lah yer.. Hehehe

Papaglamz ke sini lagi..

Muslimah Biasa

 
Copyright©2011-2012. Segala penulisan diatas adalah Hak Milik cahayakehidupan