Dia budak perempuan yang comel sedang belajar nak jadi model


Assalammualaikum readers,

inilah Amirah Batrisyah


"bayar dulu kalau nak ambil gambar taya"
*blur sebab boikot tak bayar payment lagi..


Taya gatal kepala lah Mak Long
hek.hek..


"Mak Longgg, bawa Taya pergi kedaiiiii"



" Tayalah  model iklan ubat Gigi Mukmin"
*yang Halal mesti dicari...ecececeh


"No camera please
i busy buat keje ni"


"nak report kat polis sebab ambil gambar taya"

p/s : Taya = Saya

***************************************************

semalam petang bawa dia pergi pasar malam,dan kebetulan terjumpa dengan seorang kawan sekolah

kawan : anak kau ke yaty
aku : eh kau ni,tak Assalammualaikum lagi,tetiba tanya ni anak aku ke tak
kawan : waalaikummussalam
aku : ni anak sedara aku lah
kawan : oh ye ke,ingatkan anak
aku : banyaklah kau,kalau ni anak aku,mestilah husband aku ikut...ish
kawan : manalah tahu husband kau malas nak ikut ,ada tido kat uma
aku : ehhh banyaklah kau...

blablablabla..panjang lagi perbualan,malas aku nak tulis...keh..keh..keh..

moral of the story : lainkali bawa sekali en BF dalam kurungan kalau ada,baru lengkap Keluarga Bahagia...=.= *satu lempangan hinggap di pipi

p/s : dulu amirah tak mahu nengok kamera,this time POYO depan kamera >_<

Coetarn IOG : Gembira sangat apabila Amirah dah suka kat aku ^_______^

Love.Peace.Respect


Jazakumullahu Khairan Kathira

8 coret kat sini:

nur maisarah said...

comelll :)

Che Wan AlFateh said...

halluuuu bw cni...jenguk blog kamu...=)
keep in touch ya...i follow yr blog=)

hamzah ian said...

waaa.. comel2...

gua dulu2 comel camni la.. hehe

Cahaya Kehidupan said...

@| cik azeya | ^_^

Cahaya Kehidupan said...

@Im Jia aka Ming thanks ^_^

Cahaya Kehidupan said...

@hamzah ian hahaha,lu biar betul comel,nipuuu ni *gaya dialog dalam hantu kak limah balik umah..hehehe =P

riLuTasa said...

haaaaaaaaaaa comel nya tayaaaa... salam kenal ya taya..
semoga nanti besar jadi model ubat gigi Mu'min. :D

Cahaya Kehidupan said...

@riLuTasa hehe..mudah2an....hehe

salam kenal juga =]

Muslimah Biasa

 
Copyright©2011-2012. Segala penulisan diatas adalah Hak Milik cahayakehidupan