Husnudzon itu satu Nikmat


Mulai hari tu..eh..bukan..hari apa ye..ala entry yang lepas tu (macam ada orang baca =P), iyer...kesibukkan melanda diri, jangan berangan nak balik awal, selagi jam tak pukul saya eh tak pukul masa (apa yang awak nak sampaikan ni T_T) maaf ..maaf sejak akhir2 ni saya jadi begini, lain orang tanya lain saya jawab..isk..isk..

Seringkali dilanda membuak-buak nak update apabila melawati blog orang, lepas tu olahan ayat blog itu punyalah best sampai rasa ok fine jom taip entry baru *kemain asbab penulis blog ini kan* =_="

Keseriusan saya ingin nyatakan kemungkinan besar , mungkin lah,saya tak ada dekat sini sampai akhir Januari tahun depan tapi..ada tapi k..dekat Twitter ...ada je kot ..(mungkinlah) hihihi =P

ok..ok..tiada siapa yang sudi baca saya tahu, saya sedar diri, sebab saya bukan sesiapa pun *tacing*....tak faham kenapa ada perenggan ini..kbaii...wassalam..


Sumber Gambar  : Sini
Coretan CK : cubalah jadi positif, dengan positif , insha Allah hati kita sentiasa dilimpahi dengan nikmat ketenangan...=')

Love.Peace.Respect


Jazakumullahu Khairan Kathira

0 coret kat sini:

Muslimah Biasa

 
Copyright©2011-2012. Segala penulisan diatas adalah Hak Milik cahayakehidupan