Instagram saya dikuasai oleh....

Sejak akhir-akhir ini my instagram dikuasai oleh makanan ini , siapa sangka dengan kos murah sahaja , saya bisa menikmati frozen yogurt dengan "lazat" sekali *ayat kemain hiperbola*

Kalau dulu teringin nak makan , kena prepare duit dalam seploh hinggit ke atas , now tidak lagi , hanya dengan RM2 kebawah saya dah boleh menikmatinya dengan penghasilan senyuman sampai ke telinga (again hiperbola disitu) no..no...just nak beritahu *nampak tak penjimatan yang ketara disitu?* , jika lemah matematik (tak merujuk sesiapa) , meh sini saya kirakan (macam pandai sangat) , lebih kurang RM18 ++ kita dapat jimat *lebihan masuk tabung kawen* eh...(kemain)

Ok, nak tahu apa dia..sat..sat...tengok kat bawah ni





Ikut susunan upload dari atas ke bawah 1,2,3...harapnya saya takkan upload untuk kali yang ke 4,5,sampai sejuta.... =_=" k..bai...wassalam

cara-cara nak membuat nya

1. Pergi beli yogurt brand dutch lady dekat kedai (tekak saya sedap dengan brand ini sahaja)

2. Balik rumah dengan berhati-hati (ini resepi ke?)

3. Buka peti ais masukkan  satu(juta)  yogurt dalam tempat beku

*saya suka biarkan semalaman , esok pagi bawa bekal ke office , Nikmat rasa...ngee..*

sifat yogurt mudah cair, dont worry sekeras-keras yogurt akan cair dimulut...eceh...

p/s : my instagram taip je cahayakehidupan (itulah saya) *budget ada orang nak tahu* +_+

p/s/s: perasan tak saya kerap update?ngeee...


Coretan CK : saya bukan anak orang kaya , banyak keperluan lain yang saya kena fikir but sekali sekala memanjakan diri apalah salahnya kan? Salam Aidiadha buat semua umat Islam diseluruh dunia =)     

Love.Peace.Respect


Jazakumullahu Khairan Kathira

0 coret kat sini:

Muslimah Biasa

 
Copyright©2011-2012. Segala penulisan diatas adalah Hak Milik cahayakehidupan