Saya bukan saya yang dulu


Untuk sekian kalinya , saya tak tahu nak update apa , idea ada tetapi nak  mengolah bagi nampak elok itu tiada , benarlah apa yang kita punya itu milik Allah bukan milik kita dan bila-bila masa sahaja Dia boleh tarik balik. Jadi beringatlah wahai diri =)

Saya minta maaf kerana saya bukan saya yang dulu dan saya mengharapkan semoga kalian mendoakan saya terus istiqomah dalam mencari keredhaan-Nya serta kita sama-sama memperbaikki diri dari masa ke semasa. in sya Allah 


sumber : Facebook


Coretan CK : saya sedar saya manusia biasa,tiada apa yang ada pada saya , jika ada kelebihan itu hanya permberian dari-Nya

Love.Peace.Respect


Jazakumullahu Khairan Kathira

0 coret kat sini:

Muslimah Biasa

 
Copyright©2011-2012. Segala penulisan diatas adalah Hak Milik cahayakehidupan